đ Ruilen & Retourneren â Hollandse Dingetjes
Bij Hollandse Dingetjes doen wij er alles aan om jou tevreden te houden met je bestelling.
Toch kan het voorkomen dat je een artikel wilt retourneren of ruilen.
Dat is bij ons geen probleem binnen 28 dagen na ontvangst van je bestelling.
đŠ Hoe werkt retourneren of ruilen?
1ī¸âŖ Neem contact met ons op
Stuur een bericht via WhatsApp: +31 6 57853369 of mail naar info@hollandse-dingetjes.nl met je bestelnummer en de reden van retour.
2ī¸âŖ Ontvang het retourlabel
Wij sturen je binnen 24 uur het juiste retourlabel en verdere instructies.
Zo weten we zeker dat het pakket naar het juiste adres gaat en jouw retour snel verwerkt wordt.
3ī¸âŖ Stuur het pakket terug
Verzend het product met het ontvangen label.
Zorg dat het artikel:
- 
ongebruikt is,
 - 
in originele verpakking zit,
 - 
en compleet is (inclusief eventuele accessoires).
 
4ī¸âŖ Terugbetaling of omruiling
Zodra wij het pakket hebben ontvangen, verwerken wij de terugbetaling binnen 5 werkdagen via dezelfde betaalmethode.
Wil je ruilen? Dan sturen we het nieuwe artikel direct op zodra de retourzending is ontvangen.
đ° Retourkosten
De kosten voor retourzending zijn in principe voor eigen rekening.
In sommige gevallen worden deze kosten volledig vergoed, afhankelijk van het product dat je hebt besteld.
Bijvoorbeeld wanneer het gaat om een defect artikel, een verkeerde levering of een productcategorie waarbij wij retourkosten standaard vergoeden.
Tijdens het aanvragen van je retourlabel laten wij altijd weten of jouw retour kosteloos is of voor eigen rekening.
đ Belangrijk
- 
Retouren moeten binnen 28 dagen na ontvangst zijn aangemeld.
 - 
Producten die gebruikt of beschadigd zijn, kunnen wij niet terugnemen.
 - 
Bewaar altijd je verzendbewijs met track & trace tot je retour volledig is afgehandeld.
 
âšī¸ Contact & Bedrijfsgegevens
Hollandse Dingetjes
KVK: 39098739
E-mail: info@hollandse-dingetjes.nl
WhatsApp: +31 6 57853369
Website: www.hollandse-dingetjes.nl
đĻ Retouradres
Het juiste retouradres ontvang je na het aanmelden van je retour via WhatsApp of e-mail.
Wij werken met meerdere magazijnen; zo zorgen wij dat jouw retour op de juiste locatie wordt verwerkt en snel wordt afgehandeld.
Wij houden ons aan de Europese consumentenrichtlijn voor herroepingsrecht.