Algemene voorwaarden

Algemene Voorwaarden – Hollandse Dingetjes


Artikel 1 – Definities

  • Bedenktijd: termijn waarin consument gebruik kan maken van herroepingsrecht.

  • Consument: natuurlijk persoon die niet handelt in beroep of bedrijf.

  • Dag: kalenderdag.

  • Overeenkomst op afstand: koop via webshop zonder fysiek contact.

  • Duurzame gegevensdrager: middel om informatie op te slaan (bijv. e-mail).

  • Herroepingsrecht: recht om binnen bedenktijd aankoop te annuleren.



Artikel 2 – Bedrijfsgegevens



Artikel 3 – Toepasselijkheid

Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op al onze aanbiedingen, overeenkomsten en leveringen.

De voorwaarden worden vóór of tijdens de aankoop beschikbaar gesteld en kunnen op verzoek gratis worden toegezonden.


Artikel 4 – Het Aanbod

Wij doen ons best om alle producten zo duidelijk mogelijk te beschrijven en af te beelden.
Fouten en vergissingen binden ons niet.

Belangrijke punten zoals prijs, levertijd, verzendkosten en herroepingsrecht worden duidelijk vermeld.


Artikel 5 – De Overeenkomst

De overeenkomst ontstaat zodra de klant een bestelling plaatst en wij deze bevestigen.

Bij elektronische overeenkomsten zorgen wij voor passende beveiliging van gegevens.

Wij behouden ons het recht voor om bestellingen te weigeren bij duidelijke fouten of onduidelijkheden.


Artikel 6 – Herroepingsrecht

Je hebt het recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst van het product zonder opgave van reden te herroepen.

Binnen deze bedenktijd kun je het product retourneren, mits:

  • Het product ongebruikt is,

  • Compleet en onbeschadigd is,

  • En zich in de originele verpakking bevindt.

Let op:
Als je de bestelling wilt annuleren vóór verzending, geef dit dan binnen 12 uur na je bestelling door via WhatsApp op  klik hierop voor whats app gesprek 06-57853369.
Is de bestelling al verzonden? Dan is annuleren niet meer mogelijk en geldt bovenstaande retourprocedure.

Bij annulering binnen 48 uur én vóór verzending ontvang je het volledige betaalde bedrag retour.

Retourkosten kunnen variëren per leverancier en product.
Sommige producten worden volledig vergoed, andere niet.
Voor informatie over retourkosten en eventuele vergoeding kun je contact opnemen via WhatsApp:  klik hierop voor whats app gesprek 06-57853369.

 

 


Artikel 7 – Garantie en Klachten

  • Wij garanderen dat onze producten voldoen aan redelijke verwachtingen.

  • Garantie geldt niet bij verkeerd gebruik of eigen aanpassingen.

  • Klachten moeten binnen 7 dagen gemeld worden.

  • Wij reageren binnen 1 dag op klachten.


Artikel 8 – Levering

  • Wij verzenden bestelling zelfde dag als de bestelling voor 16.00 uur is gedaan

  • Mocht levering vertraging oplopen, dan informeren wij je tijdig.

  • Risico van schade of verlies ligt bij ons tot levering bij de klant.


Artikel 9 – Duur en Opzegging

  • Voor abonnementen gelden maximale opzegtermijnen van 1 maand.

  • Abonnementen worden niet stilzwijgend verlengd zonder expliciete toestemming.


Artikel 10 – Betaling

  • Betaling dient binnen 7 werkdagen te gebeuren.

  • Bij onjuiste betaalgegevens moet je ons direct informeren.


Artikel 11 – Geschillen

  • Op alle overeenkomsten is Nederlands recht van toepassing.

  • Bij geschillen zoeken we eerst samen een oplossing.